Komisja ds. Komunikacji

Zakres działalności:

Do zadań komisji należy kontakt z partnerami zewnętrznymi, organizacją przy ich udziale wydarzeń, projektów i cykli szkoleniowych dla studentów oraz szeroka działalność promocyjno-informacyjna dotycząca działań Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego realizowana za pomocą strony internetowej, bezpośredniego kontaktu z mediami oraz kanałów Social Media. Ważnym celem będzie włączenie na stałe informacji o działalności Samorządów Jednostkowych do głównych kanałów promocji Samorządu.

Ważnym elementem pracy Komisji są szkolenia i warsztaty współorganizowane przez partnerów zewnętrznych. Ich celem ma być rozwój umiejętności miękkich studentów w różnych dziedzinach, a także podniesienie umiejętności przydatnych w stawianiu pierwszych kroków na rynku pracy. Komisja stworzy także informator na temat przedsiębiorczości młodych ludzi. Jego istotą będzie wprowadzenie studenta krok po kroku w proces zakładania firmy. Powstanie także przegląd firm, które oferują pomoc w tym zakresie. Poza partnerami zewnętrznymi Komisja planuje współpracować z kołami naukowymi oraz innymi organizacjami działającymi na terenie Uniwersytetu.

 

@ tomasz.zajac@samorzad.uw.edu.pl

kom. +48 602 499 886

Przewodniczący Komisji Tomasz Zając

Skontaktuj się z nami: